miercuri, 1 august 2007

Texas Hold Em

Poker, Texas Hold Em, un joc care mie imi place foarte mult. Acum vad foarte multi care joaca acest joc de noroc si din ce in ce mai mare competitia de a face bani online si nu numai din aceasta activitate. Pe site-ul Titan Poker de exemplu primul clasat la cat a jucat este un roman momentan. Exista chiar site-uri in Romania specializate pe poker online si nu sunt putine. Se pot face bani foarte frumosi din poker e adevarat dar trebuie sa stiti ca puteti si pierde foarte mult. Eu personal recunosc ca joc si in real life si pe net din cand in cand un poker dar poker-ul online e foarte diferit decat cel la masa din punctul meu de vedere. Ca sa puteti juca bine poker online trebuie neaparat sa invatati acest lucru. Eu am pierdut sute de dolari pana am reusit sa invat cat de cat jocul pe net si acum sunt in profit e adevarat dar nu sunt sigur daca am recuperat sumele pierdute. Texas hold em eu joc de placere nu de bani dar sunt care vor sa faca o afacere din asta. Aveti grija ca majoritatea pierd si sunt cativa jucatori extrem de buni pe internet. Sunt mii de oameni care se lupta in continuu ca sa intre in turneele mari si tipii aia chiar se pricep. Daca vreti neaparat sa jucati poker online eu zic sa depuneti suma minima ceruta, jucati la mesele de 1 cent - 2 centi si participati la turnee freerolls cat mai mult ca sa puteti invata diferentele dintre real life si poker online. In viata de zi cu zi am pierdut o singura masa de 6 jucatori pana acuma si atunci am iesit pe locul doi. Pe net am pierdut destul. Prefer sa joc acasa cu prietenii pe o suma modica de 5 RON si castigatorul sa cumpere bautura tura viitoare din banii castigati, sa joc doar de placerea de a juca. Aveti grija ce faceti pentru ca puteti pierde multi bani in texas hold em, in special pe net.

Niciun comentariu: