miercuri, 15 august 2007

Faceti asta ca e fun!

Preluat de la Ana, mi-a placut si mi-am zis sa fac asta! Reguli: Pune-ti music player-ul pe shuffle si da forward pentru fiecare intrebare (No Cheating) si vezi ce raspunsuri primesti! E mai ieftin ca la ghicitoare ;)

1.Cum te simti azi? Manuel Franjo - Tiempo...that means I am in a loving mood :)

2.Vei ajunge departe in viata? Smoke City - Underwater Love...nu stiu daca inseamna ca da sau nu dar in apa se pare ca sigur ajung. totusi din nou love

3.Ce parere au prietenii tai despre tine? Phoenix - Mica Tiganiada...mai! asta cred ei despre mine? bulangii

4.Te vei casatori? Celelalte Cuvinte - La Ceas Tarziu...hmmmmm, nu imi place neaparat cum suna asta. Totusi daca e pe la 30 de ani si nu 40 e ok

5.Care este melodia preferata a prietenului tau cel mai bun? Smokie - Wild Wild Angels...he, se potriveste printre altele

6.Care este povestea vietii tale? Nancy Sinatra - These Boots are made for walking...nu imi vine sa cred, asta am facut toata viata am mers!

7.Ce a insemnat liceul pentru tine? Mary J Blige ft. Wycleaf Jean - 911... da corect. someone please call 911

8.Cum poti merge mai departe in viata? Digital Tek - Jimmy Hendrix... ...,:)) Hilaaaar

9.Care este cel mai bun lucru cu privire la prietenii tai? Travka - Zgarba...Deci asa ha? cand mi se mai spune scarba mica e un lucru bun sa inteleg

10.Ce se aude weekendul asta...? Lipps Inc - Funkytown...deci we boooogeeey

11.Ce cantec te descrie? Fool's Garden - Lemon Tree...da clar, ascultati versurile - foarte foarte foarte tare s-a potrivit!

12...ii descrie pe bunicii tai? Animals - House of the rising sun...deci bunicul a fost pierdut in bunica practic

13.Cum iti merge? Zale - Rupem Baraka...ohhh da, deja prea multe coincidente. am inceput deja sa rup baraka deci imi merge bine

14.Ce melodie vor canta la inmormantarea ta? Johnny Cash - God's Gonna Cut You down...You can run home for a long time, sooner or later gonna cut you down! Si asta se potriveste, mi-ar placea, "When he said John go do my will!"

15.Cum te vede lumea? Edvin Marton - Dark Angel...Ar fi dragutz sa fie asa, foarte dragutz

16.Vei avea o viata frumoasa? Urma - Dirtshine ...hmmmm, vioara spune ca da si versurile par bune, merge

17.Ce cred prietenii tai despre tine...cu adevarat? Eagle Eye Cherry - Save tonight...Da clar

18.Cum ma pot face fericit/a? Caparezza - Limiti...Sa inteleg ca as fi mai fericit daca mi-as distruge limitele.

19.Ce ar trebui sa faci cu viata ta? Drupi - Tornero...he he he am facut deja asta!

2 comentarii:

Anonim spunea...

super tare faza, o sa incerc si eu si o public pe blog-ul meu :))

lucian spunea...

ce tare
1 Esmee Denters - Outta here [vreau afara so bad]
2 DMX - Get It On The Floor [:-? destul de departe :)) ]