vineri, 10 august 2007

Antrenamentul lui Brock Lesnar

Observ ca in Romania a inceput sa fie o manie WWE si TNA. Lumea se uita la wrestling si apreciaza acesti oameni, am vazut chiar multi care vor sa devina ca ei. Cand eram eu mic si era WCW pe TNT erau putini care se uitau, lumea nu aprecia efortul depus de oamenii aia si nu intelegeau ca totul e doar teatru si altleticism. E foarte greu sa faci ce fac acei oameni si putini isi pot imagina cat risca ei cu adevarat, de fiecare data cand intra in ring. O manevra gresit executata sau primita poate duce la o accidentare cu adevarat serioasa. Sunt multi wrestleri care au avut gatul rupt, diferite oase rupte, rupturi musculare nici nu mai spun iar cativa chiar au murit. In orice caz, ideea de Nu Faceti Asta Acasa nu trebuie uitata niciodata. A venit vorba de wrestling, acesta trucat nu cel traditional, cand am mers la un tip care se antrena si i-am aratat cateva exercitii care sunt eficiente. Acestea le-am observat in antrenamentul lui Brock Lesnar, fost superstar WWE si luptator in circuitele mixed martial arts. Uitati un clip in care se prezinta unele din tehnicile lui de antrenament. Eu m-am referat in special la flotarile cu scaunele si la power drill-ul de care mentioneaza:



Si pentru cei care apreciaza acest sport va mai arat un videoclip facut ca un tribut pentru Brock Lesnar in WWE. Il pun aici pentru ca mi-a placut foarte mult cum a fost facut. E facut aproape profesionist, parerea mea!

Niciun comentariu: