vineri, 17 august 2007

10 Motive ca sa NU va lasati de fumat

Discovery Health a lansat topul celor 10 motive pentru care NU trebuie sa te lasi de fumat. Va invit sa le cititi mai intai ca apoi sa comentam impreuna:
10. Bricheta e folositoare pentru a aprinde lumanari pentru zile de nastere
9. Fosta companie de viata vroia sa te lasi de fumat iar tu nu o sa ii dai satisfactia asta
8. Gaurile ocazionale din hainele tale iti dau scuza ca sa mergi la cumparaturi
7. Philip Morris are nevoie de banii tai mai mult decat tine
6. Ridurile in plus te fac sa pari mai matur/a
5. Mirosul hainelor tale face posibil sa iti gasesti hainele mai usor la petreceri
4. Daca nu ai mai fuma ai fi perfect/a si nimeni nu vrea o persoana perfecta
3. Daca iti revine simtul mirosului va trebui sa faci ceva cu acel cos de gunoi ignorat pana acum
2. Nu ai mai face exercitii fizice deloc daca nu ai fugi in afara blocului la fiecare ora sa fumezi
1. Grohaitul pe care il faci cand respiri asigura lumea ca inca traiesti
Acum ca ironia este total vizibila vreau sa spun ca am gustat enorm acest articol. Sunt fumator si chiar incerc sa ma las. Acum ar trebui sa continui sau sa ma opresc dupa ce am citit motivele astea? Hai sa vedem si niste fapte.

Fumatul ucide comform studiilor 420,000 de oameni in fiecare an si viata unui fumator este redusa cu 15-25 de ani. Fumatul este singura cauza majora de moarte care poate fi prevenita. Nicotina creaza dependenta psihica si ajunge mai repede la creier decat drogurile intravenoase. Fumul de tigara e cea mai periculoasa parte a tigarii, continand undeva la 4000 de compusi toxici. Fumatul puternic scade circulatia sangelui catre penisul unui barbat, deci contribuie la impotenta. De asemenea fumatul reduce densitatea si mobilitatea spermei, facand barbatul sa aiba riscuri de infertilitate. Copii sunt foarte afectati de fumatul pasiv deoarece plamanii lor sunt inca in dezvoltare. Daca un copil are astm sau conditii de formare a acestei boli, fumatul pasiv va inrautati situatia.

Acestea sunt doar cateva din lucrurile legate de fumat care se pot gasi pe net. HMMMM, poate chiar ar fi timpul sa ma las.

11 comentarii:

Leah spunea...

:)...ar fi ceva sa t lesi d fumat..hai bine...si eu si mara si codrut si toti din anturaje fumatoare.insa dak nu se vrea...degeaba!totul e pshic!

Anonim spunea...

Unii vor sa se lase, eu ma chinui sa nu ma apuc. Si-am bifat o victorie, n-am pus tigara-n gura de la inceputul lunii. Am evitat dependenta. :D

Bogdan spunea...

exact cum a zis mai sus .. multi nu vor sa se lase de fumat , desi isi doresc .. de la dorinta pana la o fapta concreta e mult .. si oricum!
Phill Moris asta tre sa fie fericit in sinea lui ca ucide oameni :)
face exact ce miar place mie sa fac!

ps:numi criticati gramatica!

Luluts. spunea...

dar e al naibii de greu!

şi ce bine merge o ţigară la o bere.

sau după o partidă de sex. saaaau, saaaaaau. încă atâtea situaţii care fără ţigări nu ar mai avea acelaşi farmec.

Anonim spunea...

Dar care este motivul pentru care traiesti ? ce ai tu mai de preti ? ce va ramane vesnic ? ... este sufletul tau ! unde o sa iti petreci vesnicia ? care dintre cele doua lumi? cinva a platit pentru tine ! ca tu ajungi in lumea cea buna ... dar tu trebuie sa te inpaci cu EL ! si sa il primesti in inima ta! ... te intrebi cine ? este Isus... poate acum te intrebi ca nu crezi in asta ? eu iti spun ca exisata si am gasit infinitate de motive sa cred. .... ai grija de tine ;) .

Anonim spunea...

e greu trafilor sa va mai lasati de fumat odata ce va-ti apucat.stiu din experienta ,asa ca daca tot sunteti curati ramaneti asa ....multi draci se apuca de fumat din teribilism sau sa para jme dar in realitate sunt niste pusti care vor sa impresioneze o fata sau colegii nestiind la ce se inhama si ce consecinte va avea acest lucru asupra lor si a celor din jur (guma nicorette ar fi o solutie....nu am probat dar am citit) bft la toata lumea si sanatate maxima

Adrian spunea...

Am incercat guma nicorette si nu a ajutat cu nimic ;) si da lulu, merge tigara in bar si mai ales dupa sex dar as putea adauga ca merge si mai bine dupa 2-3 partide de sex una dupa alta cand nu mai ai putere sa te mai ridici din pat. Parte cu IIsus nu cred ca are ce cauta pe aici :)

Anonim spunea...

Poti sa te lasi de fumat daca vrei asta e clar nu te omoara (doar ca in primele 2-3 zile esti foarte irascibil... dupaaia e mai usor)

Anonim spunea...

un sfat bun pt cei fumatori sa va lasati de funmat


EU POT ORICAND SA MA LAS DE FUMAT ATATA TIMP CAT NU FUMEZ SI NICI NU AM INCERCAT SA O FAC :d PUTETI SA INCERCATI SI VOI E O METODA BUNA SA VA LASATI DE FUMAT

Adrian spunea...

Sergiu, uneori dureaza mult mai mult de 2-3 zile irasibilitatea. Problema din punctul meu de vedere este ca fumatul asta ne inconjoara. Este foarte greu sa iesi undeva si sa nu fumezi, in special intr-un bar. Orice fumator poate confirma. Da, cea mai buna metoda este sa nu incepi deloc sa fumezi.

Anonim spunea...

buna adrian imi place numele tau! simaidao incolo de tigara esti insurat?