duminică, 5 august 2007

Taxi Leone si Mersul Dupa Vaci

Acum mi-am adus aminte de o intamplare foarte hilara in Bucuresti, legata de o nevoie de a chema un taxi. Am fost cu un prieten la EMag sa luam noul lui calculator. Am iesit de acolo si tipul a dat telefon la taxi ca sa cheme o masina. Nu stiam nici unul un numar de telefon si am vazut un taxi Leone trecand, am luat numarul de pe masina in trecere iar el a dat telefon. A stat cam 5-7 minute la telefon incercand sa explice unde suntem. E chiar simplu totusi: de la statia de metrou Semanatoarea 100-200 de metrii inspre Crangasi, banal as putea sa spun. Ni se da verdictul: masina X in 10 minute. OK! Asteptam noi linistiti, eu imi fumez ultima tigara, care o puteti vedea si in poza si masina nu mai vine. Tipul se enerveaza, suna din nou la Leone si spune ca a facut comanda si masina nu a mai venit. Doamna de la dispecerat ramane uimita, il cauta pe individ prin statie, vorbeste ceva cu el dupa care revine in telefon si spune replica puternica ce m-a facut sa rad la greu: "Domnul care trebuia sa vina acolo e dupa vaci pe undeva! Va pot trimite alta masina in 14 minute!" Raspunsul nostru a fost clar: "NU" si apoi am reusit sa gasim alt taxi. De ce ai zice ca ajungi in locul X ca taximetrist daca nu ai inteles unde trebuie sa te duci de fapt? Eh, Romania, unde tot e posibil!

Morala povestii: Aveti incredere in taximetristi si in special in Taxi Leone!

Niciun comentariu: