miercuri, 15 august 2007

Telefonul anului: Nokia N95


Vreti un telefon care sa ofere camera foto de 5 megapixeli, GPS, lentile Carl Zeiss, captura video MPEG4, un browser web capabil sa functioneze pana la 3.5 Mb/s, un player de muzica ce accepta cam orice format, capacitate de adaugare memorie microSD si Wi-Fi? Ei bine, telefonul care face toate astea si mult mai multe este Nokia N95, care tocmai a fost votat ca "The European Media Phone of the Year 2007-2008" de catre EISA (European Imaging and Sound Association). Telefonul asta chiar rupe tot, imi place cum arata, nu am bani sa il cumpar dar asta ar fi urmatorul meu telefon daca ar fi sa aleg.Vreti un telefon care sa ofere camera foto de 5 megapixeli, GPS, lentile Carl Zeiss, captura video MPEG4, un browser web capabil sa functioneze pana la 3.5 Mb/s, un player de muzica ce accepta cam orice format, capacitate de adaugare memorie microSD si Wi-Fi? Ei bine, telefonul care face toate astea si mult mai multe este Nokia N95, care tocmai a fost votat ca "The European Media Phone of the Year 2007-2008" de catre EISA (European Imaging and Sound Association). Telefonul asta chiar rupe tot, imi place cum arata, nu am bani sa il cumpar dar asta ar fi urmatorul meu telefon daca ar fi sa aleg.

Niciun comentariu: