miercuri, 29 august 2007

Pisica de Becali

Aici vom vorbi de runda X din duelul Borcea vs Gigi Becali, cu Becali clar invingator dar cu un sfarsit care nu ii dezminte numele deloc. Gigi Becali s-a uitat la meciul Dinamo - Lazio (terminat 1-3) chiar daca a zis ca nu va face asta. Dupa meci l-a sunat pe Borcea cu numar ascuns si a inceput sa se gadure probabil la telefon. Becali a declarat:
„L-am sunat pe Borcea, la finalul partidei. Da’ l-am sunat de pe numar ascuns. Ca asa apare cand sun eu... private number... si i-am spus: «miau, miau, miau...». Ca acum nu mai e «augh, augh, augh», e «miauuu, miauuu, miauuu». Mi-a inchis telefonul. Acum afla si el cine l-a sunat, ca habar nu avea. Meciul s-a pierdut pe ghinion, in prima repriza Lazio nu a avut nici o ocazie de gol, putea sa se intample la fel si in a doua repriza. Aveau spatele asigurat cu un gol, acel ghinion, acea minge cu Vali Nastase, parca i-a luat Dumnezeu mintile, s-au dezechilibrat apoi si pe urma au mai luat doua goluri. Eu cred ca a fost ghinion. Prima repriza Dinamo a jucat extraordinar, nu le-a lasat nici o sansa italienilor, nu-i lasau sa o intoarca deloc”
Ca sa fie totul perfect, patronul Stelei a declarat ca isi doreste sa intalneasca Lazio in Liga Campionilor pentru a demonstra ca Steaua e mai buna decat Dinamo. Borcea inca nu a declarat nimic, ce ar putea sa spuna la asa un telefon cu miau miau miau, o fi crezut ca l-a sunat vreun transexual care vroia sa il consoleze sau cine stie cine. Ciudata reactie din partea lui Becali. Sunt curios ce vroia sa rezolve prin acel miau miau miau. Probabil ca se gandea ca acum Dinamo nu mai e format din caini ci din pisici, subtil dar atat de adevarat momentan.

Niciun comentariu: