miercuri, 1 august 2007

Cel Mai Scump Telefon Mobil Din Lume

Stateam cu cativa prieteni la un moment dat si a venit vorba de cat a dat fiecare pe celular. Al meu e primit cadou deci nu am cum sa spun ca am dat ceva pe el dar un prieten a castigat cu un telefon pe care a platit undeva in jur de 500 euro, adus din strainatate, model ce nu exista in Romania. Stand acolo m-am gandit: oare cat costa cel mai scump telefon mobil din lume? Am venit acasa, am inceput sa caut informatii si pana la urma l-am gasit. Cel mai scump telefon din lume costa doar 1 MILION EURO.

Numele aparatului este "Le Million" Piece Unique, un nume potrivit nu? A fost creat de GoldVish SA, o companie din Geneva, specializate pe articole de comunicare de lux. Vorbim aici de un telefon mobil facut din aur alb de 18 carate si placat cu diamante impreuna cu cele mai noi tehnologii din domeniu bineinteles. Dupa cum era de asteptat, acest telefon se poate cumpara doar la comanda. Voi ati da 1 Milion Euro pe un celular? Eu nici daca i-as avea si nu as avea ce face cu ei nu as plati atat!

Niciun comentariu: