joi, 9 august 2007

Muzica Zilei - Phoenix

Tocmai am apucat sa ma uit la concertul aniversar de 40 de ani de la infiintarea trupei Phoenix din anul 2002 (stiu ca e cam tarziu dar mai bine asa decat niciodata nu?). A fost superb, totul a sunat foarte foarte bine si nici nu vreau sa imi imaginez cum ar fi fost sa fiu acolo. Momente dupa momente interesante, e adevarat ca a fost putina legatura cu publicul dar per total un spectacol deosebit. Daca aveti ocazia va invit sa cautati sa faceti rost de acest concert, e pur si simplu reusit si special pentru Romania. Chiar si micile momente care nu au fost reusite sunt total de neglijat si am vazut un Covaci care a fost bun iar un Tandarica ce pur si simplu a fost incredibil, putin spus incredibil chiar perfect. Si Baniciu a sunat bine, tot a fost minunat. Pe un ecran mare se vedeau filmulete cu ei cand erau tineri, amintind putin de Pink Floyd in gandul meu, chiar daca nu putem sa ii comparam. Haideti sa ascultam si cateva melodii, daca nu ati ascultat pana acum chiar ca nu va imaginati ce ati pierdut. Nah, de fapt sunt unii carora nu le plac Phoenix, dar pentru cei carora le plac, ascultati 2-3 melodii intr-un moment de time-out de la day to day activities. Prima este preferata mea, "Fata Verde":



Continuam cu "In Umbra Marelui Urs", o piesa care a fost foarte populara in White Horse, Costinesti anul acesta si pe buna dreptate. Get back to the roots cu aceasta piesa:



Continuam bineinteles cu "Mugur de Fluier":



Si "terminam" cu "Strunga":

Niciun comentariu: