marți, 7 august 2007

Becali il ia pe Plesan

Becali is again in the news. Plesan a plecat de la Timisoara si acum a ajuns la Steaua dupa ce era gata sa semneze cu Dinamo. Declaratia lui Gigi Becali a fost:
"Am vrut sa-l iau mai demult pe Plesan, dar atunci nu a vrut Dumnezeu. A dat si el niste declaratii atunci, am fost si eu orgolios... Aseara, cand am vazut la televizor scris pe o banda "Mihaita Plesan la Dinamo" am zis ca trebuie sa-l aduc la Steaua. O sa le dau tun dupa tun celor de la Dinamo. Cum or sa vrea un jucator, pac, o sa-l iau. Plesan era piesa de care aveau ei nevoie, dar si noi, si cum sa-l ratez eu"
Partea interesanta este ca pana acum nu am mai vazut de mult declaratii de genul "vreau sa lovesc Dinamo". Poate a fost ceva intre Borcea si Becali, nu se stie. Oricum, se pare ca acesta din urma vrea sa investeasca si mai mult in Steaua, poate pentru a ataca pe Dinamo. A contat mult si evolutia lui Plesan in meciul CFR Cluj - Poli Stiinta Timisoara, in care acesta a marcat ambele goluri ale echipei timisorene. Oricum fotbalistul ar fi venit mai degraba la Steaua, lucru comfirmat si de Becali:
"Mi-a placut foarte mult cum a jucat ieri. Am zis ca ne trebuie un mijlocas de valoare, creativ, si am zis ca nu are rost sa iau unul strain, cand am unul la mine in tara. L-am sunat, am negociat... s-a sucit (n.r. dupa tratativele lui Plesan cu Dinamo), l-am chemat astazi la palat, a venit, a semnat, si cu asta basta! I-am spus lui Plesan ca ii dau salariu cat i-a oferit Dinamo, plus 20 000 de euro. El mi-a spus ca la oferta egala alege Steaua. Asta a fost placerea mea, pentru ca asa ii promisesem, desi lui nu i-a convenit"

Niciun comentariu: