marți, 14 august 2007

Muzica Zilei - Undertaker Themes

Undertaker este numele unui luptator de wrestling din WWE care activeaza de peste 15 ani. De-a lungul timpului el a avut mai multe teme de intrare in ring, una mai interesanta si mai intunecata ca cealalta. Va propun cateva pentru ascultare astazi. Incepem cu tema principala - varianta 2004 care contine si chitara electrica si are o calitate audio mai buna:


Al doua tema este cea care mie mi-a placut cel mai mult si am gasit videoclipul asta facut ca tribut pentru Undertaker de catre un fan si mi-a placut mult cum a fost facut. S-au incorporat cateva elemente puternice din cariera lui. Undertaker asta e mult peste la nivelul de personaj creat in wrestling si a facut chestii pe care nici in mediu controlat nu prea ai avea curaj sa le faci. Uitati videoclipul:



Ultima e o tema pe vremea cant Undertaker a devenit "The American Bad Ass" un motociclist imbracat in piele, tatuat, cu bentita etc. Melodia e de fapt Kid Rock - Cowboy cred. Am uitat si eu. Oricum, si videoclipul asta e facut bine, o sa placa celor carora le place wrestling. La restul, treceti la altceva, sigur e ceva pe aici ce o sa va placa.


Niciun comentariu: