duminică, 2 septembrie 2007

Cel mai bun banc din lume

Publicul a decis! Cel mai tare banc din lume este urmatorul:

Doi vinatori erau undeva, intr-o padure. La un moment dat, unul dintre ei se prabuseste la pamint, fara suflare, cu ochii dati peste cap. Celalalt scoate repede celularul si suna la Salvare.
- Prietenul meu a murit. Ce sa fac?, striga el in receptor.
La care operatorul raspunde:
- Va rog calmati-va si eu o sa va ajut. Mai intai asigurati-va ca e intr-adevar mort.
Se lasa tacerea, dupa care se aude zgomotul unei impuscaturi. Dupa care, tipul pune mina pe telefon si zice:
- Ok, si acum ce sa fac?

Americanii considera cel mai tare banc ca fiind:

Doi prieteni erau intr-o zi pe terenul de golf. Unul dintre ei tocmai se pregatea sa loveasca, moment in care zareste o lunga procesiune funerara trecind prin apropiere. Tipul se opreste cu crosa in aer, isi scoate sapca, inchide ochii si lasa capul in jos, cufundat in rugaciune.
Prietenul sau zice:
- Vai, e cel mai frumos si mai miscator gest pe care l-am vazut vreodata. Esti un om absolut nemaipomenit.
Iar celalalt raspunde:
- Ce vrei, am fost casatoriti 35 de ani

Englezii prefera urmatorul banc:

O femeie cu un copil in brate se urca in autobuz.
Soferul zice:
- Aoleu, asta e cel mai urat copil pe care l-am vazut vreodata.
Femeia se duce in spatele autobuzului si se aseaza pe scaun spumegind de nervi. Se intoarce catre pasagerul de alaturi si ii zice:
- Soferul asta m-a jignit foarte rau.
La care individul spune:
- Mai bine va duceti chiar acum sa-i spuneti vreo doua si in timpul asta va tin eu maimuta.

Bancuri preluate de pe Alexiuss.Com

10 comentarii:

Leah spunea...

clar....englezii dau mucul...:))...hilar!!

Anonim spunea...

Am aflat azi vreo doua bancuri.

O blonda se trezeste intr-o dimineata cuprinsa de sudori. Dupa cateva minute, sudorii isi iau echipamentul si pleaca.

In tramvai, un pitic si-o blonda. Tramvaiul oprese, iar piticul o intreaba pe femeie: "Te dai jos?", "Da, ma dau jos!", raspunde blonda zambind. "Dar cu ce te dai, ca tare bine miroase?..."

Ion si Gheorghe. Ion: "Cum se zice corect, furnicular sau funicular?". "La ce?"

Adrian spunea...

da, imi plac bancurile astea :P

sNap spunea...

la vanatoare rupe.. dar si cel englez e tare "phun"

Anonim spunea...

si mie mi-au placut, si astea ale puisorului

Anonim spunea...

faine bancuri

Andrei spunea...

ala cu maimuta il stiam da la cu vanatorii...habar n'aveam:))))))))))))))))))))))
andreisblogro.blogspot.com

alinutz199 spunea...

Tari bancuri... va zic si eu cateva :

Merg pentru prima data americanii pe luna si acolo gasesc un om. Il intreaba:
- Cum te numesti?
- Ion.
- Da' de unde esti?
- Din Sibiu.
- Si cu ce-ai venit aici pe luna?
- Cu branza.

Merge un american, un francez si un roman la un concurs de injuraturi. Urca americanu pe scena si injura si-njura si tot injura vreo 2 ore. Vine francezu pe scena si injura si-njura si tot injura vreo 4 ore. Vine romanu' , si cand sa urce pe scena se impiedica si se da cu capul de perete si injura si tot injura pana ii trece durerea vreo 8 ore.
- Na pot sa-ncep?

alinutz199 spunea...

Se tot gandesc tiganii ce steag sa-si puna ca toate statele au un steag da ei nu.
Intr-un final reusesc sa-l faca.
Toti tiganii se aduna ca sa auda ce s-a pus pe steag :
Vine seful lor si le zice:
-L-am format din trei parti:
sus am pus o cioara, ca asta ni natia;
la mijloc am pus o vioara, ca asta ni vocatia;
iar jos am pus un cacat, ca asta-i situatia.

Marmota spunea...

aruncati un ochi pe bancu ista :)))


Un tip cu o maimuta intra intr-un bar. Se duce omul la bar si comanda o bere. Maimuta incepe sa sara de colo colo si baga in gura tot ce gaseste: mananca maslinele si ciresele de pe bar, sare pe masa de biliard si inghite bila 8. Barmanul stupefiat, il intreaba pe tip ce-i cu maimuta. Acesta ii raspunde:
- Stai linistit, e maimuta mea, asa face. Nu-ti face griji, pune totul pe nota si platesc. Zis si facut. Dupa vreo 2 saptamani, acelasi tip, aceeasi maimuta, acelasi bar.. Incepe maimuta sa sara ca nebuna. Sare pe bar, ia o maslina o baga in fund, o scoate si apoi o inghite. La fel si cu o cireasa. Barmanul, mirat, se adreseaza tipului:
- Ce-a patit ma maimuta ta? E de-a dreptul scarbos ceea ce face!
- De cand cu bila de biliard, mai intai le masoara!