miercuri, 12 septembrie 2007

Razboiul Messenger-ului

Acum este oficial. Practic am pe calculator toate messenger-ele principale. Am 5, sa imi spuneti daca imi lipseste vreo unul: Yahoo Messenger, MSN Messenger, ICQ, Skype si GTalk. Dintre toate preferatul meu ramane tot Yahoo Messenger, este si cel mai utilizat in Romania si e si foarte comod. Pe locul 2 as putea spune ca a urcat GTalk-ul, chiar daca il am de maxim 4 zile. E foarte foarte comod, singura problema pe care o am cu el este ca nu ma anunta cand intra cineva online, dar in rest e super simplu si rapid. In plus consuma extrem de putine resurse si ocupa foarte putin loc pe calculator. Pe locul 3 as putea zice ca este ICQ, deoarece il folosesc ca sa iau legatura cu unii straini si e destul de bun. Are niste smileys foarte foarte haioase. Un loc 4 l-as atribui Skype-ului datorita calitatii audio. E singurul avantaj pe care il are, fiind destul de incarcat si la o prima instalare majoritatea se uita ciudat la el. Ultimul loc, MSN, din nefericire pentru Microsoft. MSN-ul chiar nu imi place de nici o culoare plus ca acum id-urile de Windows Live (cum e si mail-ul de hotmail) pot fi adaugate si in lista de Yahoo Messenger. Voi ce folositi la capitolul messenger?

2 comentarii:

Badita Florin spunea...

Pana mea scuze stai ca am gresit videoclipul :)))) acum il pun pe cel bun

sNap spunea...

Y!Mess. MSN. GtalK.

in ordinea asta .. dar sunt online doar pe Y!MESS ror timpul in rest mai rar.

Pot sa fac un tag din subiectul asta ? :)) sunt curios ce IM folosesc altzi Bloggeri!