sâmbătă, 22 septembrie 2007

Crime Impotriva Umanitatii facute de Google?

OK, deci incep sa cred ca SUA chiar este tara tuturor posibilitatilor. Am vazut cum un senator l-a dat in judecata pe Dumnezeu si acum vedem cum un alt individ, Dylan Stephen Jayne din Pennsylvania, il da in judecata pe magnatul Google cu motivul: crime impotriva umanitatii. OK! Te-ai gandi ca are ceva motive serioase la mijloc dar nu prea. Motivul este numarul lui de securitate sociala. Daca este intors invers si putin mazgalit se poate citi "GOOGLE". Deci, in America, daca mie mi se pare ca in buletin, dupa ce am varsat o cafea pe el (am buletin vechi inca nu l-am schimbat), apare putin vag dar semi vizibil cuvantul "Arnold", as putea sa il dau in judecata pe guvernatorul Californiei, Arnold Schwarzenegger nu? Trist, domnule, trista tara America!

Stire preluata de pe DigiPedia

Niciun comentariu: