marți, 4 septembrie 2007

Cine inseala mai mult si mai bine?

Intr-o seara pe B1 TV, in "Trenul Vietii", emisunea Lianei Stanciu, s-a discutat tema: "Cine inseala mai mult, femeia sau barbatul?". Pentru ca aceasta emisiune este facuta in Romania si pentru ca nimeni nu se gandeste la chestii elementare in unele momente, invitatii la emisiune erau toti de sex feminin. Sase femei! Deci de la inceput era clar ca rezultatul acestei teme va fi ca barbatul inseala mai mult, dupa care s-a continuat cu variatiuni pe aceasta tema. Acum hai sa mai facem o emisiune, doar cu invitati de sex feminin bineinteles, in care sa dezbatem daca barbatii sunt porci, sau cum a spus Simona Tache intr-un articol din Cotidianul (Ca de acolo am preluat stirea), sa strangem barbati sa discutam daca femeile sunt sau nu tarfe.

Parerea mea este ca majoritatea persoanelor aflate intr-un cuplu sau casatorie mai devreme sau mai tarziu isi vor insela partenerul. Sunt si exceptii bineinteles la acest lucru. Sunt si persoane care nu au inselat si nu vor insela. E adevarat ca barbatul inseala mai mult dar in acelasi timp femeia inseala mai bine. Parerea mea!

7 comentarii:

Anonim spunea...

off-topic : sa-mi schimbi linkul pe pagina mea Colaje de Diverse : http://anaisanais2010.blogspot.com , si te scot si eu de la Mozaic si te bag pe Colaje ... acolo scriu eu , de fapt...e bine asa?

Anonim spunea...

Oare sentimentele si atractia fata de o anumita persoana se pot cuantifica ?

Adrian spunea...

logic ca nu se pot cuantifica, vroiam doar sa comentez referitor la emisiunea respectiva!

Leah spunea...

"Parerea mea este ca majoritatea persoanelor aflate intr-un cuplu sau casatorie mai devreme sau mai tarziu isi vor insela partenerul."....like why adica d c esti cu asa o certitudine?...daca este destula comunicare in relatie nu se intampla asta!!!..ori se horataraste sa nu se mai continue ori se renunta la ideea de a mai fi cu inca altcineva!

Adrian spunea...

am zis majoritatea, nu toate

Anonim spunea...

Referitor ca ce zicea Drakudinel, ca barbatii inseala mai mult iar femile mai bine,
sunt pentru aceasta parere.

Daca barbatul care este un vanator
nu-si doreste de la o femeie decat ca ea sa stea pentru in pozitia ideala pentru ca pe el barbatul Il intereseaza numai trupul,( sunt rare cazurile cand se indragostesc) ei de ele;

la femeie lucrurile sunt mai complicate,
adica ea se daruieste cu trup si suflet,motiv pentru care inselarea este adevarata.
Ea se gandeste la el, mitocanul, care nu se mai gandeste la ea, a fost o experienta.

Adrian spunea...

E un topic foarte dezbatut acesta cu inselatul :)