luni, 17 septembrie 2007

A Inceput Scoala

Gata, s-a terminat vacanta, a inceput scoala si e timpul ca toti sa se apuce din nou de invatat. De ar fi asa ar fi chiar interesant in schimb astazi in mai toate scolile nu s-au inceput orele si se stie prea bine ca primele 2 saptamani cel putin sunt, cum ar spune majoritatea elevilor de liceu de sex masculin, "labareala". Oricum, incepe un nou scolar, se vor umple din nou barurile de pe langa licee, salile de jocuri pe playstation de pe langa scoli, elevii vor incepe iar sa faca sport prin chiulul de la ore si teatru in piese dramatice prin lucrari de control, ascultari si conflicte cu profesori considerati mai mult sau mai putin idioti. Cam asa vedeam scoala si cam asa o vede multa lume care este la liceu dar chiar imi e dor de zilele alea. Lipsa de responsabilitate majora, chiul cu prietenii, razii prin baruri si fuga de pe la teze. Cele 10 ore de sport pe saptamana pe care le faceam cand chiuleam insa imi prindeau bine atunci, eram mai slab si mai rapid. Bine macar ca alcoolul in timpul orelor este doar optional dar e amuzant sa vezi cate un elev beat mort la o ora din cand in cand. Distractia a inceput iar, un nou an scolar. Tre sa vad pe la ce liceu ma lipesc si eu ca sa vad inca niste petreceri.

PS: Caricatura e luata de pe Vidu.Ro - Destul de amuzant site-ul, multe caricaturi haioase, ca si aceasta, care chiar am apreciat-o, scumpu tatii!

3 comentarii:

Anonim spunea...

dupa un scurt calcul , mi-a iesit ca "elevul" era imbracat de 3350 lei... chiar ca-i scump :))

Anonim spunea...

cred ca sutele alea se refereau la sute vechi, sau poate de fapt e alta valuta, una mai ieftina ca leul sau ceva. De 3350 RON imi cumpar de-a haine, mama mama, scumpu de mine!

Anonim spunea...

ma bucur ca iti plac caricaturile de pe site-ul nostru.

arunca o privire si pe oferta gratuita pt blogul tau... cred ca s-ar potrivi de minune in sidebar !!!