vineri, 14 septembrie 2007

Inca o tura de statusuri

Yahoo messenger, the final status frontier. Uitati cateva statusuri de la oameni din lista mea. Daca va recunoasteti holla at me:
  • Vreau sa ii multumesc jointului meu caci fara el nu as fi ajuns atat de sus
  • Sunt perfect sanatoasa... mi-au spus vocile
  • Pot face din orice, cel putin un ce
  • Degeaba
  • Frec menta, mai sunt doritori?....ce plictiseala plictisita
  • Ma gadil
  • Thinking about how to throw myself out the window
  • Sunt oameni ce zambesc doar in albumul foto
  • Live Life....Get Paid....Get Laid
  • Care Dormiti Mai?
  • Nu am vazut niciodata o statuie de ceara care sa semene cu un om dar am vazut oameni care seamana cu statui de ceara
  • Status Cretin
  • Europa sa se pregateasca....Urmeaza asaltul rromilor
  • Cu inima in service deocamdata

Niciun comentariu: