sâmbătă, 8 septembrie 2007

Statusuri de mess hilare

Daca tot lumea cauta atat de mult statusuri de messenger (de parca singur nu ai putea sa iti pui unul) am cautat putin si eu si astea mi s-au parut mai hilare:
"nu va deranjati sa ma deranjati"
"nu ma intreupeti din partida de sex rog"
"ma uit la film. daca nu esti fata sau presedinte, DNFD!!!" - Tare
"Inteligenta ma urmareste.....dar eu sunt mai rapida" - E bun de status sa arati lumii ca nu esti inteligent
"Nu sunt complet inutila....cel putin servesc de exemplu negativ pentru altii." - Si eu, si eu
"Dragostea se naste in priviri, creste pe buze si moare in lacrimi” - Deep dar foarte adevarat
"invisible to everyone" - Surprinzator acest status de yahoo merge mai bine decat cel cu popularul DNFD
"invisible. only stupid people can see me" - ROFL
"Nu`mi da`ti sfaturi stiu sa gresesc si singura"
"Caut tanar sa intoarca partiturile unei pianiste"
"sunt plecat cu pluta la păscut"
"I started out with nothing... and I still have most of it!"
"pierdut pe undeva prin frigider...,al meu...sau al vecinilor"
"Jigneste-ma pentru a-mi da forta de a te ucide" - Daca era "a ma ucide" incepeam sa ma gandesc la emo iar
"fac baitza....DNFD.....care vrea sa faca baitza cu mine?=)))))" - Status de fata?
"œ dÞÆå¿.b¬DÀ൤jœM• YU’j -À •¬óĐ‹ æÊ}SD°" - Nu, nu inseamna nimic dar cred ca e amuzant sa vezi altii cum se chinuie sa dea copy paste din status si sa caute in word sa vada ce inseamna
"am descoperit ca sunt gay pasiv. daca esti activ si bine dotat, cauta-ma" - OOOOOOKKKKKKK, TRIST
"scriu la info" - Avea profa de info in lista de messenger
"fat kids are hard to kidnap"

ETC. ETC. Cred ca o sa mai revin cu o serie peste cateva zile, m-am saturat de citit statusuri de mess, am lucruri mai importante de facut.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hilar, e si numele blogului tau!
De ce n-ai zis dracudinmine, era mai credibil ;
drakuldemine,!!!???nu cred ca esti tu acela.
Daca era din tine, oricand putea sa plece pt.k era in vizita doar.

Oricum sa sti ca o sa caut
ingeruldemine 1 ei ,vezi ca suna aiurea!!!

o zi buna !!!

Anonim spunea...

si cele de genu :"sunt supalata","obosita,va pupicesc,vb maine:*:*::X:X:X","poooop puiul/bebe/iubitzel/gandacel/prajiturica"unde sunt?:-<

Adrian spunea...

Nu imi pasa daca e hilar pentru tine numele sau nu. Si asa, ca fapt divers, drakudinmine nu are aceeasi compozitie fonetica cu drakudemine. La urma urmei e parerea mea si e alegerea mea ce nume pun la bloc si ce identitati folosesc pe internet. Poti sa fii de acord sau nu, exista mai multi draci nu unul singur. Cine a zis ca trebuie sa plece vreodata? Fiecare are in el un inger si un drac. In fine, nu conteaza, nu iti place, nu citi, simplu!