sâmbătă, 8 septembrie 2007

Gigi Becali se Apuca de Cantat

Da, e adevarat, gigelul se apuca de cantat colinde si muzica religioasa! Se pare ca astazi, fondatorul Stelei a batut palma cu Radu Baron, directorul casei de discuri RBA! Ba mai mult...Becali a declarat:
"Sunt sigur ca albumul va avea mare succes pentru ca am o voce foarte buna. Am mostenit-o de la bunicul meu, tatal mamei mele, care a cantat cantonete in italiana, la Boston. Eu am muzica in sange, asa ca nu va fi nevoie sa iau nici un fel de lectii. Am ureche muzicala si un timbru puternic. Cu vocea mea, o sa vand de rup si sunt convins ca voi face bani buni si din muzica. Pe de alta parte, vreau sa readuc poporul roman la credinta in Dumnezeu."

...Oare ce l-o fi apucat sa se dea cu cele religioase...sa fie atat de fericit ca a castigat Steaua incat vrea sa faca ceva pt cel de sus?:))..mi se pare hilar...insa asta nu e tot, respectabilul domn vrea sa doneze jumatate din banii obtinuti din vanzari copiilor handicapati si azilurilor de batrani..si ca sa mai plusez putin, el va scoate un videoclip si a i-a fost propus sa cante impreuna cu trupa Hora! Like what the....ce e cu el...voi ce parere aveti? HILAAAAAAARRRR - No Comment la declaratia lui, puteti si singuri sa comentati!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Becali e un "apucat" :)Mi se pare cel mai ciudat si surprinzator personaj din tara asta. Incurcate-s caile Domnului...