sâmbătă, 22 septembrie 2007

Din nou status-uri de Messenger

S-a mai adunat o mana de status-uri pe aici prin lista mea. Abia acum ma bucur ca atatia oameni sunt adaugati la mine in lista. Ma distreaza foarte mult statusurile unora. Daca va recunoasteti status-ul, lasati un comment, la unele am comentat si eu putin in dreptul lor:

In apele altcuiva, in ale mele sunt tampiti cu picioarele in ea. - Nashpa sa nu fii in apele tale ca sunt tampiti pe acolo
take a look at my boyfriend, not much of a boyfriend - Cupid's Chokehold e melodia originala, vorbeste de girlfriend dar merge si la boyfriend
cine vrea sa se opereze de apendicita? Va rog, nu vrea sa merg de una singura - Eu nu m-am operat inca dar nici nu intentionez
Si io pe aici....maine la tara - si poimaine la oras probabil nu?
Muncesc....una...alta...futai intr-un camin din Iasi - HMMMMM, tatal neasteptata faza cu futaiul, deci asa muncesti tu ha?
Studiu stiintific, va rog raspundeti...Cati cm are dickul vostru? - La ce intrabari duce curiozitatea
Insereaza-ma pe mine, ma-nserez oricum - :)
Instrainez Tarcoale
Suturi in fund cu bocanci de armata
si gandacii fac sex
Nu ma deranjati ca va fut in gura - era fata
Nu-s la calc - culeg via - revin
Mananc - Nu deranja daca nu e cazul ca iti dau ignore
So My Love is Gone
Vrei sa fii capsunica mea?
cand vezi ca ai aceeasi parere cu majoritatea e bine sa mai reflectezi o data - adevarat graieste status-ul asta
Stiu ca sunt prost..dar cand ma uit in jur imi revin
Enervez in rate lunare
Caut curva dotata sa imi ia dracului iubitul - Va dati seama cat am putut sa rad cand am vazut acest status
Where's the sex?
Si eu sunt un om special intr-o carcasa de porc
Voi doar faceti galagie cand dormiti
Fake it, its better - Oare se referea la orgasm?
Lumeeeee, caaaaat teeeeee iubeeeeeesc (dar nu chiar acum)
Dezvirgineaza-ma acum - Status pe bune si da, era fata

2 comentarii:

Anonim spunea...

o observatie:

"take a look at my boyfriend, not much of a boyfriend - Cupid's Chokehold e melodia originala"

ba nu, melodia originala e Breakfast in America (de Supertramp)

Adrian spunea...

da stiu, melodia originala e de la Supertramp, dar respectivul status se referea la Cupid's Chokehold. Le am pe amandoua, aia de la Gym Class e mai interesanta, parerea mea