duminică, 30 septembrie 2007

Cronica Carcotasilor

M-am uitat si eu astazi la o Cronica Carcotasilor ca sa incerc sa inteleg de ce sunt astia asa de populari. Sincer sa fiu, nu am ras deloc. Am ras doar de gafele prezentate dar ei nu mi s-au parut amuzanti absolut deloc, nici macar melodiile din emisiune. Bebelusele iar nu mi se par grozave iar dansul lor mi se pare facut de pe o zi pe alta si plin de improvizatie. Asta ca sa nu mai spun ca atunci cand am fost in Italia m-am uitat pe Canale 5 parca la un moment dat si am dat de Stricia la Notizia si am ramas marcat de cat de mult seamana cu Cronica Carcotasilor. Am stat si am intrebat si am aflat ca acea emisiune a aparut inaintea Cronicii deci as cam indrazni sa spun copie. Oricum, intrebarea este: voua va plac Carcotasii? Poate ar trebui alti prezentatori!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mie imi plac, si in special pentru Huidu si Gainusa. Mi se pare o emisiune buna, oricum, infinit mai buna decat alte bazaconii care se pot vedea pe la TV.

Anonim spunea...

sunt de cacao au fost la inceput mai rasariti da` s`au tampit de tot
(habar n`aveam ca mai exista cc, nu`mi pierd vremea q tv`u:-&)

Adrian spunea...

Si mie mi se pare ca s-au stricat si prea incearca sa para altfel decat sunt, tocmai asta ere frumos la inceput