marți, 26 iunie 2007

Requiem for a Dream

Am spus mai jos ca una din melodiile mele preferate e toata coloana sonora de la Requiem for A Dream. Haideti sa o ascultati si voi totusi sa intelegeti de ce. Coloana sonora e compusa de Clint Mansell si mi se pare pur si simplu geniala:



Si ca sa fie totul perfect uitati si un remix care poate fi gasit pe albumul de remixuri la coloana sonora Requiem for a Dream semnata Paul Oakenfold. O fata mi-a spus ca e o melodie perfecta pe care sa faci sex. Tind sa cred ca remixul asta se potriveste cat de cat. Oricum suna enorm de bine si remixul poate chiar mai bine ca originalul:



PS: Imaginile din al doilea clip sunt din film!

Un comentariu:

Anonim spunea...

sa faci sex sau sa bati p cineva....acum depinde de momentul in care era fata aia:)...dak stai si t gandesti o melodie poti sa o asociezi cu o persoana sau un lucru knd ai o anumita dispozitie.dak e sa fii nervos zici frate mie melodia asta imi inspira ura si dorinta de a decapita p cineva...dak esti "horny" zici k iti inspira actul sexual...totul depinde