duminică, 24 iunie 2007

Filme: Taking Lives

Stand aseara am zis sa vad un film. Am o colectie mare de DVD-uri cumparate, e o mica manie a mea dar multe nu le-am vazut. Aseara m-am oprit la "Taking Lives", un film catalogat ca Drama, Thriller, Horror, Crime. Nu o sa inteleg niciodata de ce un film se poate pune in 4 genuri dar nah asa e acuma. Eu as adauga si semi-comedie pentru ca mi s-a parut hilar pe alocuri. In filmul asta avem 3 actori mari: Angelina Jolie, Ethan Hawke si Kiefer Sutherland. Ultimul din lista sigur a fost platit putin de producatori pentru ca are un rol minuscul. Taking Lives incepe foarte calm si pasnic cand deodata cu o simpla miscare de picioar, boom, actiunea incepe sa se dezvolte. Angelina Jolie apare putin mai tarziu in film deci barbatii vor fi putin dezamagiti. Femeile si mai mult pentru ca Ethan Hawke apare dupa Angelina. In timpul urmaririi filmului am castigat 2 beri si am pierdut una la clasicele noastre pariuri din filme. Eu mi-am dat seama primul de mai toate fazele din film dar asta pentru ca am observat unele detalii de la inceput care putini le observa. Apoi a doua bere a venit pentru ca am zis o faza la sfarsit si am avut dreptate insa am pierdut una in legatura cu scena de sex. Avem clar 2 vedete "bune" din punct de vedere fizic aici. Era clar ca vor avea scena de sex. Un coleg a zis ca va fi pe la minutul 60-70 eu am zis ca mai incolo. In minutul 69 cei 2 fac sex, o scena interesanta, Ethan nu a dat pe la orele de educatie sexuala si nu foloseste prezervativ, un fapt care va dezvolta apoi filmul si mai mult.

Taking Lives e un film care promite multe insa ofera cam putin parerea mea. Ideea este totusi ca pare o combinatie buna intre "Seven" si "Bone Collector". Filmul e recomandabil, nu prea te astepti ce se intampla, pattern-ul crimelor e interesant si legatura cu numele filmului bine bine aleasa. Cum am mai spus, o combinatie intre "Seven" fara socari, Angelina Jolie fara haine si un Ethan Hawke care se descurca destul de bine in rolul pe care il are.

Niciun comentariu: