marți, 26 iunie 2007

Inca o discutie cu un taximetrist

In Bucuresti ca si oriunde in alt oras din Romania taximetristii au in mare parte un chef de vorba enorm. Astfel aflii lucruri total neinteresante cum ar fi ca xulescu are 2-3 copii ca pe sotie o cheama Ioana, ca nu ii place nu stiu ce etc etc. Din cand in cand mai aflii si lucruri cat de cat interesante. Nu se poate zice clar ca tot e adevarat dar probabil macar o parte este. Miercurea trecuta am avut examen la ora 8. Trebuia sa ma trezesc cam la 6 ca sa pot sa fiu total fresh dupa aceea. Nu am auzit ceasul si m-am trezit la 7:15. Pana la facultate fac de obicei minim 45 de minute deci era o problema la mijloc. M-am imbracat rapid, spalat, parfumat si am plecat. Era clar ca daca foloseam RATB-ul nu ajungeam asa ca am apelat la un taximetrist. M-am dus la unul care parea viclean si i-am zis ca ii dau 20 RON daca ma duce la facultate in jumatate de ora. El a zis nici o problema si ca o sa am timp si de tigara si de cafea inainte de examen. In mod normal cu taxi-ul din Drumul Taberei pana la Universitatea Romano-Americana faci mai mult de 45 de minute mai ales daca prinzi cateva intersectii pe rosu plus trafic. Ei bine respectivul taximetrist a luat-o pe un traseu care chiar nu il stiam si am ajuns in timp record - 15 minute. Asta m-a facut sa ma intreb oare de ce nu o iau taximetristii tot timpul pe acolo. Logic, banii sunt mai importanti! Pe drum am inceput sa vorbim de Romano-Americana. Fata lui a absolvit acolo si el mi-a spus ca in spatele universitatii se afla Adrian Nastase. Nu m-a mirat prea mult, nici nu am de unde sa stiu ca e adevarat dar se pare ca la inceputuri s-au adus cativa profesori straini, s-a facut un parteneriat si Adrian Nastase a acordat cateva burse la cine "merita" ca sa faca publicitate. Sunt tare curios daca este adevarat. Sper sa aflu in curand ceva date mai concrete!

Niciun comentariu: