miercuri, 20 iunie 2007

Melodii recomandate

Eu personal traiesc in muzica si sa zicem ca daca ar fi sa imi fac un top de melodii preferate se cam schimba constant. Momentan imi plac cateva mai mult si le ascult constant asa ca am zis sa fac si eu un top 20 al melodiilor preferate ca doar nah e la moda acuma sa zici ce iti place fara sa te doara nici in fund de ce cred altii. Asta bineinteles daca nu asculti manele si zici asta cand esti inconjurat de un grup de punkeri plini de tatuaje si care au probleme cu "genul" asta de muzica. Top 20 songs momentan al meu ar fi:

1. The Roots - The Seed
2. Dierks Bentley - What Was I thinking
3. Clint Mansell - Toata coloana sonora a filmului "Requiem for a Dream"
4. Bitza ft. Grasu XXL si restu - All Star Part One
5. In Extremo - Herr Mannelig
6. Faithless - If Loving You is Wrong
7. Cargo - Noaptea Vrajitoarelor
8. C.T.C. - Reanimare
9. Placebo - Song to Say Goodbye
10. Travka - Noapte
11. Deep Purple - Child in Time
12. Contrast - Aripi
13. Dido - Thank you
14. Damien Rice - 9 Crimes
15. Marilyn Manson - Para Noir
16. Derek and the Dominos - Layla
17. Florin Chilian - Ursitoarea
18. Urma - Dirtshine
19. Lemon Jelly - In the Bath
20. Wu-Tang Clan - Re-United

Niciun comentariu: