marți, 26 iunie 2007

Discutii in Autobuz

Mi-am amintit de un eveniment petrecut in Italia acum ceva timp. 2 domnisoare stateau in spatele meu in autobuz si purtau o conversatie. Am sa v-o relatez asigurandu-va ca tot e adevarat, pur si simplu am retinut-o toata in minte cuvant cu cuvant. Nu am de gand sa o scriu in italiana pentru ca vreau sa o inteleaga toata lumea:
Tipa 1: Draga, am un 5 si un 4 la Italiana, oare cat imi iese media?
(Tipa 1 scoate telefonul din poseta - foarte performant bineinteles si da pe calculator sa isi calculeze media)
Tipa 2: Ce esti proasta si faci cu telefonul? Normal ca iti iese media 4!
Mai trebuie sa mai comentez?

Un comentariu:

Anonim spunea...

:)))) o da asta da amuzament...ma mir cum de n-au facut radical din 4.5 k sa vada cum le iese media:))) ce sa mai comentam..povestirea spune totul de la sine insa speram ca in anii ce vor urma iq-ul lor va fi mai ridicat..nu d alta dar sa nu fie fraierite de prea multe ori cand se duc sa cumpere un kg d cartofi din piata:P:)