joi, 21 august 2008

Vama Veche Versus Costinesti

Vacanta la mare de anul asta am facut-o in doua locuri, una dupa alta. Prima data am fost in Vama Veche, vreo 4-5 nopti si 2 nopti in Costinesti. Acum ce pot sa zic? Anul trecut nu am fost decat 1 zi in Vama Veche si vreo 7 in Costinesti si m-am simtit foarte bine. Motivul principal a fost White Horse-ul si un grup de Timisoreni cu care ma intelegeam bine si stateam noapte de noapte acolo. Acuma in schimb a fost alt grup, unul in care eu sunt relativ nou si nu prea cunosc lumea. Din aceste motive, plus altele adunate mai personale, au fost si momente rele dar si bune. Pot zice ca excursia a inceput prost si s-a terminat bine!

Lasand astea la o parte, discutia este Vama Veche versus Costinesti. Am fost in timpul festivalului Folk You, exact inainte de StuffStock. Concertele au fost geniale, din punctul meu de vedere in special Tapinarii, Ducu Berti, Mihai Margineanu, Daniel Iancu, Emeric Imre si Mircea Baniciu. E adevarat ca nu am fost chiar la toti dar se scuza, erau altele la mijloc. Acum, Vama Veche prezenta clar atmosfera mai buna, mai relaxata decat in Costinesti unde parca era o mare de tineri ascultatori de manele si house reuniti brusc pe aceeasi plaja. Cat de frate am auzit pe acolo, frate, nici nu imi vine sa cred, frate! In Vama clar alta atmosfera dar ce s-a intamplat cu preturile? Totul exagerat de scump in Vama Veche, cum a spus un prieten, parca Vama a devenit o Mamaia a saracului!

Apoi am ajuns in Costinesti cu speranta ca White Horse este la fel. Ei bine, NU! Am fost in mijlocul saptamanii acolo deci nu putem spune ca era weekend si multi oameni sau ceva. Era doar plin de oameni care nu prea aveau ce cauta acolo si o atmosfera care nu avea ce sa caute in acel loc. Abia pe la 2 noaptea a inceput sa fie mai interesant si sa ma simt bine, de fiecare data. Noroc de rasaritul de pe dealul de la hotelul Forum ca altfel ar fi fost trist!

Acum din punctul meu de vedere, intre statiunea Mega Giga Discoteca Tineretului (ca numai asta auzi) si Vama Veche as alege oricand Vama Veche dar ATENTIE! Ospatarii sunt de tot cacatul, sincer, in special la Corsar si la Canapele. Pentru cei ce nu au fost inca in Vama Veche pana acuma, duceti-va pentru ca acum e momentul!

Niciun comentariu: