duminică, 24 august 2008

Noaptea Reducerilor - Arena Mall Bacau

Stiu ca am intarziat cu post-ul asta pentru ca noaptea reducerilor la mall a fost pe 22 August. Cu toate astea cred ca este interesant faptul ca inca odata constientizam (cei care chiar sunt atenti) o tehnica atat de des folosita in Romania incat mi-e greata de ea. O noapte a reducerilor la toate magazinele din mall suna ca un paradis nu? Bineinteles ca erau acolo atat de multi oameni incat cu greu faceam slalom printre ei. Era planificat si concert Cristina Rus (la care am facut ca un fan adevarat - am plecat exact cand a inceput ea sa cante) si destula publicitate incat sa vezi tone de oameni.

Prima impresie a fost ca media de varsta in Arena Mall a scazut brusc la 14-15 ani si un dezgust clar cauzat de copilasii mamei care umblau cu milionul in mana dandu-se mari ca sunt in mall si cumpara de la reduceri. Apoi am observat partea a doua, acea tehnica de vanzari superba, reducerile inexistente. Foarte multe produse in diferite magazine pe care scria reducere si aveau exact acelasi pret cu o zi inainte. Suna bine nu? Reducere 30% dar acelasi pret ca inainte cu o zi. Erau atat de putine locurile in care reducerile chiar erau adevarate si acolo erau de 10%, maxim un 20% si doar o esarfa care era la 70%, probabil pentru ca chiar nu se cumpara deloc respectivul model.

In orice caz, felicitari Arena Mall si comercianti din Arena Mall pentru Noaptea Reducerilor de August!

Niciun comentariu: