vineri, 29 august 2008

Tot PS2-ul Mai Convenabil decat PS3

Observ mai multi care se gandesc daca sa isi cumpere un Playstation 3 sau nu. Din punctul meu de vedere raspunsul este un Nu categoric pentru ca nu are sens sa cumperi o consola pe care (in special valabil pentru romani) nu poti juca decat jocuri originale si care pur si simplu are prea putine obtiuni in materie de jocuri. Singurul avantaj adevarat ar fi faptul ca vine inclus cu un Blu-Ray player dar chiar nu prea ai ce sa te joci pe el. M-am uitat putin la o lista de jocuri pentru PS3 si sincer, sunt mult prea putine. Mai degraba un XBox 360. Tehnologia este cat de cat similara (debatable) dar exista mult mai multe jocuri dintre care se poate alege. Acuma, din toate astea parca solutia cea mai buna de sa fie PlayStation 2-ul. Cam toate jocurile ce se vor lansa anul asta vor fi si scoase in variante pentru PS2. Abia de anul viitor se crede ca nu se vor mai scoate jocuri pentru PS2 si se va opta doar pentru PS3 si XBox 360. Si totusi, exista mii de jocuri ce poti sa le joci pe PS2 si o mana de jocuri pentru PS3. De ce vrea lumea PS3? Doar pentru fite?

Am fost putin in Iasi la Mall-ul exact de langa gara si la etaj exista o zona de joaca pentru copii. Acolo am vazut si 3 PS3-uri. Am stat putin, m-am uitat, nici un copil nu se juca pe ele. Comparativ am intrat intr-o sala de jocuri care avea numai PS2-uri si 1 PS3. PS2-urile erau pline si la coada de asteptare dar PS3-ul nimic. Chiar sunt curios ce parere are lumea. Se merita un PS3?

Un comentariu:

iva spunea...

am un ps2 si nu stiu daca poate citi numai dvd-uri originale sau si pe cele facute