sâmbătă, 3 noiembrie 2007

Va recomand The Jack - Bucuresti

La un moment dat cineva m-a intrebat daca ies in oras la o bere. Am zis ca da si am intrebat la randul meu unde mergem. Mi s-a raspuns ca in The Jack. Nu aveam idee ce e cu acest club asa ca m-am documentat putin de pe net si am vazut un motto dragutz: "Doar doua lucruri raman neschimbate: muzica rock si The Jack". OK! Suna bine, hai sa mergem. De cum am ajuns in fata usei de metal la care trebuia sa suni ca sa intrii am inceput sa cred ca am facut o alegere buna sa merg. Intram si da, clar, mi-a placut din prima! Imi aduce atat de mult aminte de White Horse din Costinesti sau vechiul Subway (la subsol) in Bacau alaturi de alte baruri similare.

Ultima data cand am fost acolo ne-am dus (cu alt grup de oameni - culmea, numai baieti si o singura fata care era prietena mea si dintre care numai 4 oameni dintre toti asculta muzica rock) ne-am asezat undeva la o masa in subsol. Undeva la masa de sub scari dormea un nene cu barba (sigur ascultator de rock - probabil un heavy sau un clasic). Din cand in cand se mai intorcea pe partea cealalta si asa am aflat ca nu era mort. De asemenea, catelul care e tot timpul pe acolo e cel mai fidel element decorativ alaturi de look-ul cat de cat vechi, de subsol medieval, adaugandu-se diferite postere si poze, cum te-ai si astepta de altfel intr-un bar unde se asculta rock.

Am ascultat ultima data acolo putin Rolling Stones, putin Deep Purple, putin ACDC, cate putin din multe. Am dat pe gat cam 150 de Campari, suplimentand cu vreo 3-4 beri si totul a fost perfect. E clar un loc unde o sa ma mai duc cand mai ajung prin Bucuresti. In caz ca va intereseaza sa stiti unde puteti gasi The Jack, e pe Calea Grivitei numarul 55. Daca nu stiti unde vine asta, plecati din Romana pe Bulevardul Dacia inspre Gara de Nord, luati-o la dreapta la intersectia cu Calea Grivitei si o sa vedeti in curand usa de metal semnata The Jack de la numarul 55. Have fun!

PS: The Jack este si numele unei melodii de la ACDC dar nu stiu daca de aici vine numele. Ar putea veni de la multe. Nu are sens sa pun poze ca sigur dati search pe net dupa ce cititi asta daca ascultati muzica rock si aveti drum prin bucuresti si nu ati fost in The Jack.

Niciun comentariu: