duminică, 4 noiembrie 2007

Caini sau Pisici?

Era si un film, animatie, cu nume asemanator parca dar nu cred ca l-am vazut!. In fine, intrebarea care se pune acuma este ce animal de casa e mai bine sa ai, caine sau pisica? Trebuie sa spun de la inceput ca mie imi plac mai mult pisicile deci probabil nu pot fi total impartial. Imi plac si cainii dar pisicile mai mult. Trend-ul pe care il observ momentan printre prieteni e ca totusi cainii sunt mai populari, probabil datorita faptului ca fac trucuri si sunt tot timpul acolo gata sa primeasca o mangaiere. Pisicile pe de alta parte nu accepta oricand sa fie mangaiate si trebuie sa isi doreasca si ele sa fie mangaiate pentru a va lasa sa le mangaiati. Similar cu femeile as putea zice! Oricum, in tot acest debate am lansat si un mic sondaj de opinie in dreapta pentru ca eram curios cam ce zic si vizitatorii blog-ului asta. Primul vot a fost al meu, pentru pisici, recunosc! Puteti si sa comentati, sa spuneti si motivele pentru care preferati unul dintre cele doua animale de companie!

Niciun comentariu: