vineri, 2 noiembrie 2007

Nu trebuie sa cumperi tigari! Ti le dau altii!

Eternul topic referitor la "Ai o Tigara?" Nu-i asa ca este enervant cand aceeasi persoana vine de fiecare data cand te vede si iti cere o tigara? Tu ii dai logic, pentru ca probabil sunteti prieteni si ii dai odata, de doua ori, de trei ori si tot asa. Pana la urma sigur te enervezi si nu ii mai dai nimic sau pur si simplu ii faci cine stie ce farsa cu praf de chibrit sau de bricheta ca sa faca scantei si sa se sperie cand o fumeaza. Mai este si metoda petarda in tigara dar aia e cu totul idioata ca poate ramane omul fara ochi si singura lui vina era ca nu isi cumpara tigari si cere de la altcineva.

Oricum, e un trend observ sa nu iti cumperi tigari. Cel putin in gara de nord din Bucuresti am observat un individ care se plimba si tot cerea tigari de pe la lume si numai cat am stat eu si m-am uitat dupa el a strans peste 20 de tigari, gratis, de ajuns pentru ziua urmatoare cand putea sa faca acelasi lucru in alta parte, sa zicem in regie, apoi in piata Unirii si tot asa. OK, omul ala nu isi va cumpara tigari niciodata si din banii economisiti poate sa isi cumpere vodka si sa stea intins pe ciment beat mort. Partea cea mai amuzanta este ca tipul respectiv era imbracat binisor si nu avea aspectul ala tipic de cersator din gara de nord. Ei bine, data viitoare poate ar trebui sa va ganditi de vreo 2 - 3 ori cand dati o tigara, doua odata poate, ca acel tip face aceeasi chestie toata ziua si nu isi cumpara tigari cu siguranta. Una e sa ceri un foc pe strada alta o tigara.

Daca tipul/tipa pare apt/apta de munca atunci sa faca bani si sa isi cumpere tigari daca tot vrea sa isi distruga sanatatea. Nu e corect asa? Mie asa mi se pare! Nu dau bani la cersatori, nici la copii aia mici si dragutzi! Mai dau la oamenii cu dizabilitati fizice evidente si poate chiar si o tigara din cand in cand la cine pare ca chiar nu poate sa isi cumpere si aduna chistoace de pe jos. Nu am cum sa il opresc sa caute chistoace si macar sa fumeze o tigara buna, intreaga decat sa bage chistocul ala in gura plin de cine stie cate organisme microscopice adunate de pe jos. In fine, daca vreti tigari neaparat, un simplu: "Nu va suparati, nu aveti cumva o tigara?" te scoate din probleme si mai bati un cui la cosciug!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mai..sa shtii k ai dreptate..dar eu nu am probleme de genul..pachetul pe zi nu e o problema :D