luni, 12 noiembrie 2007

Hai sa Vorbim despre Betivi

OK! Tre sa recunosc ca beau Silva Bruna, ador vinul rosu demisec, mai rar dulce si nu as pierde nici o ocazie sa beau un vin rosu demisec sau vreao 3-4 Silva Bruna. M-am mai imbatat si eu, clar, cu totii ne-am imbatat probabil sau ne vom imbata din cand in cand dar parca nici chiar asa. Cea mai mare betie am patit-o cand am adormit pe un balcon si inca una la liceu cand m-au carat doi colegi acasa. Oricum, parca nu eram asa ca in filmuletele urmatoare. In primul rand, un preot beat la volan care vorbeste cu Basescu la telefon, strigandin gura mare ca l-au furat militienii. Blesteme legate de Dumnezeu si neamurile politistilor etc etc:

Si ca sa nu stam mai jos la capitolul politisti, avem si un politist beat. Fragment din emisiunea Cronica Carcotasilor:

Niciun comentariu: