duminică, 29 iulie 2007

Robert Plant and the Strange Sensations in Romania

Cu toate ca acest eveniment s-a petrecut cu ceva timp in urma (8 Iulie 2007) nu pot sa nu ma intorc macar putin la el, in mare parte datorita concertului Julio Iglesias care constant mi-a adus aminte de Robert Plant. In cadrul Live Earth Romania Robert Plant (vocea Led Zeppelin pentru cei care nu stiu) a cantat la Romexpo. Acum ce trebuie discutat este mediatizarea evenimentului. Julio Iglesias a fost atat de promovat incat am gasit afise cu acest concert in orase foarte mici. Robert Plant (un nume mai mare in istoria muzicii decat Julio Iglesias) a fost mediatizat super putin si am ajuns in situatia in care fani foarte infocati Led Zeppelin nu au aflat de acest concert. Eu am ajuns sa spun la unii ca stiam ca a fost concertul si sareau mai mai sa ma pocneasca pentru ca nu le-am spus, eu fiind ferm convins ca totusi se stia. Stiu, Robert Plant a imbatranit, nu mai suna chiar la fel dar concertul a fost bun si oricum e o ocazie de aur sa vezi o parte a unei trupe care ti-a marcat copilaria in multe cazuri. Cu siguranta stiti melodii ca Stairway to Heaven, Heartbreaker sau Kashmir chiar daca la ultimele doua poate nu legati melodia de nume. Robert Plant a fost in Romania, a sustinut concert si nu s-a stiut. In schimb Julio Iglesias a sustinut concert si toata lumea stia de eveniment, iar rezultatul a dezamagit. Ei bine, Robert Plant nu a dezamagit si totusi nu a avut publicul pe care il merita datorita mediatizarii slabe a concertului.

Poza luata de pe Metalhead.ro

Niciun comentariu: