sâmbătă, 8 decembrie 2007

Hartie Igienica cu Autograful lui Guta

Un prieten de-al meu a avut o idee care l-ar putea umple de bani, pacat ca nu este realizabila. S-a dus intr-o zi la un McDonalds, in gara de Nord daca nu ma insel si l-a vazut pe incontestabilul Nicolae Guta pe undeva pe acolo. Trebuie precizat ca eu urasc manelele si prietenul meu la fel dar totusi s-a dus asa la misto. A luat autograful frumos si l-a adus acasa pentru o runda de misto-uri. Din misto-urile astea a iesit insa si o idee geniala, care l-ar umple de bani. Daca tot are autograful lui Guta, sa il scaneze si sa faca suluri de hartie igienica cu semnatura lui Guta. Practic toata lumea ar putea sa dea 1 RON pe o rola de hartie igienica cu care sa zica ceva de genul "Ma sterg cu Guta la fund". La cata lume uraste manelele in Romania, cu toate ca sunt mult prea putini fata de cat as considera eu sa fie normal, ar face ceva bani baiatul nu? Din nefericire, probabil Guta s-ar cam supara si l-ar cam da in judecata si l-ar cam lasa fara nimic. Deci, am ramas amandoi la facut misto de autograful lui Guta. Si totusi, pe sub mana oare nu putem vinde niste role de hartie igienica, Guta Style?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mda ... originala ideea :D

Anonim spunea...

ooo da...geniala ideea!=)))....chiar i sar potrivi...:))