marți, 13 octombrie 2009

Muzica Zilei - Cargo

Eram la Zilele Bacaului la un concert de incheiere tinut de Iris. Tre sa recunosc ca a fost chiar bun dar acest post a inceput de la prezentarea trupei Iris din acea seara: "Cea mai buna trupa rock din Romania". Cand am auzit asta eu instant m-am gandit la Cargo pentru ca pentru mine melodiile de la Cargo inseamna muuuuult mai mult decat cele de la Iris. Cred ca Iris e mai mult pentru rockeritze si Cargo pentru rockeri ca sa zic asa. Si din cauza asta ce-ar fi sa avem pe blog o muzica a zilei (Stiu ca nu e chiar a zilei ca pun din cand in cand categoria asta) Cargo, formatia cu care eu si mii de alti romani au crescut.

Cum sa nu tremuri cand asculti Aproape de Voi Live:


Varianta live cu Kempes. Adevarul e ca de cand Kempes nu mai e Cargo nu mai e la fel. Toti fanii stiu asta. Era o voce unica. Nu aveai cum sa nu o recunosti. Apoi a aparut un Daca Ploaia S-ar Opri dar cantata nu de Kempes. Cati ati auzit si varianta cantata cu Kempes? Uitati-o aici in caz ca nu! (Scuze de calitatea audio nu am uploadat eu clipul).


Cargo, o formatie care facea pana si Cantec de paste cu Dorin Teodorescu (pe care nu cred ca il stiu nici macar 10% dintre romani):


Cargo, o formatie pe care pur si simplu o iubesc. O formatie pe care multi o iubim si de care multora ne este dor cu adevarat.

Niciun comentariu: