marți, 27 octombrie 2009

Amintiri din Epoca de Aur - Partea a Doua - Dragoste in Timpul Liber Review

Mai devreme mi-am expus parerea despre Amintiri din epoca de Aur Partea 1, un film pe care l-am gustat foarte foarte mult. Problema a aparut la partea a doua a filmului, intitulata "Dragoste in Timpul Liber", care hmmmmm. Din punctul meu personal de vedere diferenta majora dintre cele doua parti sta in faptul ca primul e comedie pe cand al doilea probabil ar trebui sa fie un fel de drama. Filmul nu este prost. Din unele puncte de vedere este chiar bun dar pe mine si pe prietenii cu care l-am vazut ne-a lasat cu un gust sec. Faceam glume in timpul filmului ca mai degraba ne uitam la The Orphan, chit ca filmul respectiv probabil e foarte prost. Oricum, per total Amintiri din Epoca de Aur partea a doua este un film care merita vazut. Spun asta nu neaparat pentru ca lasa publicul cu gura cascata ci pentru ca da o idee buna asupra gradului de prostie la care se poate ajunge, arata ce poate face o iubire platonica dintr-un om si probabil faptul ca oamenii care inca tanjesc la comunism sunt ori batrani ori extrem de prosti. Nu stiu daca va fi si o parte a treia dar sincer mi-as dori ca partea a treia a seriei sa fie o combinatie intre primele doua. Spun asta pentru ca atunci cred ca ar atinge cu adevarat mai multe coarde sensibile decat au facut-o primele doua in mod separat.

Un comentariu:

scherbatsky spunea...

de unde pot sa l iau?