luni, 14 septembrie 2009

Restul de Tigara - Deseul cel mai Des

Comform unui reportaj de pe Pro TV pe care tocmai l-am vazut, romanii arunca foarte multe deseuri pe jos. Asta stiam cu totii insa ce este cel mai interesant este ca majoritatea este formata din mucuri de tigara. Teoretic daca nu am mai arunca mucurile de tigara pe jos ne-am trezi cu mult mai putine deseuri. Tot teoretic, daca politicienii nostrii nu are mai fura atunci am avea o gramada de bani pentru populatie. Ceea ce nu apare in nici un reportaj este faptul ca in multe parti ale capitalei si ale tarii nici macar nu exista cosuri de gunoi. Chiar si fumatorii care arunca chistoacele la cosurile de gunoi nu au unde. Ei ar trebui sa le tina in mana, intr-o punga sau sa nu fumeze deloc ca sa nu mai faca mizerie. Mai exista si faptul ca se spune ca tine de educatie etc etc. Well, chiar si oamenii care sunt considerati cei mai educati sunt vazuti aruncand tigarile pe jos. Nu vom reusi niciodata sa schimbam asta. Am avut si eu o perioada in care aruncam la cosul de gunoi dar asta doar din cauza unor fete care ma bateau la cap. Problema asta exista oriunde in strainatate pe unde am fost. E adevarat ca dureaza vreo 2 ani pana cand mucurile de tigara dispar si impactul asupra naturii e mare insa asta nu se va schimba niciodata.

Niciun comentariu: