marți, 15 septembrie 2009

Muzica Zilei - E-Type

Cati mai tineti minte formatia E-Type? Cand eram mai mic era printre favoritele mele. Nu pot sa neg faptul ca fosta miss care era cantareata ajuta la acest lucru dar totusi melodiile erau foarte foarte catchy pentru perioada respectiva. Tind sa cred ca si acuma ar fi foarte catchy si sigur ar dansa lumea la petreceri daca s-ar pune. E ceva in stilul asta care a cam murit care te face sa dansezi. Prima melodie de la E-Type pe care am auzit-o (ca probabil si restul lumii) a fost I Just Wanna Be With You. Totusi, de-a lungul timpului am ajuns sa imi placa altele mult mai mult. Cele 2 favorite ale mele, pe care vi le prezint si voua, sunt Angels Crying si Princess of Egypt. E ceva in you are the princess of Egypt and I'm just a man care suna foarte foarte bine. Si Angels crying when you're far away from me de asemenea. Oricum probabil versurile pe care le simt cel mai mult momentan sunt I can't get you off my mind I just wanna be with you. Lasand la o parte prostiile, urmeaza melodiile. Sper sa va placa. O bucata din copilaria mea si a multor altii.



Scuze pentru sonorul scazut la Princess of Egypt

Niciun comentariu: