sâmbătă, 15 august 2009

Schimbare de Atitudine la Agricola International

Ultima data cand am cumparat ceva de la Agricola International am fost tratat cu o raceala pe care cu greu poti sa o uiti. Totul era de parca oamenii aia de acolo erau functionari plictisiti ca se intalnesc cu mii de oameni zilnic pe care nu ii cunosc. Azi ma duc sa cumpar niste carnaciori si cand intru vad un grill electric, aprins si se faceau niste mici. In Agricola un miros de mici patrunzator. Asta m-a cam deranjat si ma gandeam cine a venit cu ideea asta "geniala" de promovare dar dup-aia ce s-a intamplat a fost interesant. Doamnele de acolo ma intrebau ce vreau, se ofereau as felieze ceafa afumata pe care am cumparat-o fara sa le rog eu si in general parca vroiau sa cumpar de la ele si sa ma simt bine in timp ce o fac. Aceasta schimbare de atitudine vine intr-un moment in care multe firme de genul dau faliment. Probabil cineva s-a gandit ca asa te face sa te simti bine. Problema este ca, din nefericire, era foarte stresant si practic te facea sa te simti ca si cum ar vrea sa te convinga. Se simtea falsitatea in aer si asta nu mi-a placut deloc. Oricum preturile erau mai scumpe ca la magazinul mic de cartier si falsitatea pentru mine nu ajuta. Pentru altii poate da. In schimb, ce era cu adevarat stresant si total neapreciat (dupa fata oamenilor) era gratarul cu micii in mijlocul magazinului.

Niciun comentariu: