vineri, 28 august 2009

Muzica Zilei - Archive

Muzica zilei momentan vine direct din Londra, de la o formatie de care nu am auzit pana acuma, chiar daca au vreo 6 albume scoase si suna destul de bine. Am gasit-o din intamplare pe YouTube in timp ce cautam melodii care sa contina "Feel" in titlu. Archive este o formatie ce canta ceva interesant, o combinatie intre progressive rock, electronic si as zice si un trip hop. Suna diferit din punctul meu de vedere in comparatie cu destul de multe formatii de pe piata cu un stil asemanator. Va prezint in continuare melodia prin care i-am gasit, "You Make me Feel", care se pare ca considerata ca fiind cea mai buna a lor de catre fani. Sper sa va placa (live suna cel mai bine de asta am pus live)



Site-ul Oficial: http://www.archiveofficial.com

Niciun comentariu: