vineri, 28 august 2009

Felicitari Dinamo

Sincer nu sunt Dinamovist, chiar deloc. Sunt anumite persoane in clubul ala care nu ma atrag absolut deloc, asta ca sa nu mai spun ca nu ma mai interesaza fotbalul cum ma interesa poate acu cativa ani. Oricum, aseara am iesit si eu la o sticla de vin si era un ecran mare cu meciul. Stiind ca Dinamo pierduse cu 3-0 la masa verde eram sigur ca nu o sa reuseasca mare lucru. Spre surprinderea mea, in timp ce vorbeam tot mai aparea cate un gol. Am stat la terasa pana la penalty-uri pentru ca trebuia sa plec. Cand am ajuns acasa am aflat ca Dinamo chiar s-a calificat si asta a venit impotriva tuturor asteptarilor multor oameni. Chit ca Borcea poate e putin bucuros acuma, Turcu nepasator (sau cel putin asa pare), Becali cine mai stie si antrenorul rasufland usurat, este totusi o realizare ce merita apreciata. Felicitari Dinamo, nu ma puteam abtine sa nu spun ceva despre asta, avand in vedere ca la urma urmei este o reusita romaneasca ce merita apreciata. Sa vedem de acuma ca grupa in care s-a ajuns nu e tocmai cea mai buna posibila. Sa vina surpriza anul asta de la Dinamo? Nu prea cred dar dupa intoarcerea de aseara (chit ca jucau impotriva unei echipe care hmmmm... nici nu auzisem de ea) se pare ca este posibil.

Niciun comentariu: