marți, 17 martie 2009

Muzica Zilei - Socalled - Jewish Cowboy

Trebuie sa recunosc ca de mult timp nu am fost surprins. Acel moment a venit acum cand un prieten mi-a trimis melodia You are Never Alone (Jewish Cowboy) de la Socalled. Trebuie sa recunosc ca m-a atras din prima cu un ritm interesant si niste versuri la fel de interesante (Asta ca sa nu mai spun de vocea tipei care e pur si simplu frumoasa). Incetu cu incetu am inceput sa ma interesez. Se pare ca Socalled e de fapt un singur individ (ala chel da) si e un DJ care canta la acordeon si pian. In acelasi timp este si rapper (nah, vorba vine) si producator. Numele lui este Josh Dolgin si pot sa spun ca are ceva unic in muzica lui. Acum, al doilea lucru care m-a atras la aceasta melodie sta in videoclip. Va invit sa va uitati la el si apoi sa continuati sa cititi.



Ciudat nu? In acelasi timp e si foarte interesant si mi se pare foarte atragator. Uitandu-ma si la related pe YouTube am gasit aceeasi melodie cantata live la un spectacol in Paris. O experienta multi linguala ca sa zic asa pentru ca e combinata si cu rap-ul unui MC francez si inca 2 indivizi care nu stiu ce canta dar suna interesant per total toata combinatia. Enjoy!


Niciun comentariu: