joi, 5 martie 2009

Happy Birthday to Me

Well, nu am mai scris de ceva timp pentru ca a fost ziua mea. O zi foarte stresanta, plina de nervi etc etc. Partea buna e ca cineva drag mi-a facut o semi surpriza interesanta in sensul ca s-a facut ca a uitat complet si apoi m-a surprins. Am primit multe multe multe urari pe Facebook (cu toate ca in mare parte au facut parte din seria "mama am uitat ca e ziua lui asta") si ieri (ziua mea a fost alaltaieri) trupa de teatru mi-a adus cadou un tort intr-un bar cand eu credeam ca intarzie la intalnirea cu toata lumea. Putine amintiri interesante raman dar poate cea mai dragutza a fost clipul asta care l-am primit:

Nu prea joc WOW dar din cand in cand mai joc si da jocul original, platit nu pirat. Sunt Rogue si cam atat conteaza. Clipul e misto si din cauza versurilor. Enjoy!

Niciun comentariu: