sâmbătă, 4 iulie 2009

Onesti - Prima Impresie

Nu am mai postat de mult pe blog dar poate recuperez putin azi. Trebuie sa incep cu o mica vizita pe care am facut-o la Onesti prin mai cu ocazia zilei de nastere a unui prieten. El spunea ca Onesti-ul e un oras care il atrage si ca asta ar vrea sa faca de ziua lui, sa traga o fuga la Onesti. Asta am facut. Lasand la o parte faptul ca era sa avem un accident pe drum, ajuns acolo am inceput brusc sa ma simt linistit. Onesti este un oras atat de linistit (cel putin la o prima impresie). Cel mai mult m-a impresionat parcul de acolo. Este destul de mare dar ce este cu adevarat special este faptul ca este foarte frumos amenajat. Avem un parau micutz care trece prin el si un lac care este diferit de ce e gaseste in Bacau. Bineinteles ca nu este la fel de frumos ca un parc din Bucuresti dar totusi este minunat. Am vazut rate salbatice care se plimbau libere si nederanjate. Pe lac erau nuferi care abia infloreau. Era cu adevarat un loc frumos. Pe langa asta, oamenii vorbeau parca in soapta. Era cu adevarat LINISTE. Noi eram 3 baieti si vorbeam destul de tare ca asa suntem noi. La un moment dat am inceput sa ne simtim ciudat ca se uita lumea la noi. Oricum, Onesti-ul m-a impresionat. Un oras mic dar totusi frumos.

Niciun comentariu: