sâmbătă, 4 iulie 2009

Ne adapostim De Soare cum Putem

Alaltaieri am fost martorul unei situatii care mi s-a parut foarte comica. Era o caldura infernala si eu vroiam sa intru in banca pentru ca sa ma uit putin la ceva. Cand am intrat am observat ca era foarte multa lume inauntru. Nu parea nimic ciudat dar dupa putin timp am observat si ca o parte din lumea de acolo nu facea nimic legat de banca. Apoi a venit autobuzul (banca este situata exact in statia de autobuz) si deodata s-a golit banca. Oamenii aceia pur si simplu se adaposteau de caldura in aerul conditionat de la banca. Mi s-a parut extrem de comic. Dupa un timp m-am intors si ghiciti ce. Iar erau 2 doamne mai in varsta care faceau acelasi lucru. Se pare ca acest sediu de banca a devenit un popas impotriva soarelui. Partea buna este ca acuma nu mai este asa de mult soare dar partea rea este ca ploua cam mult. Oare acuma se va adaposti lumea de ploaie in acel sediu?

Niciun comentariu: