sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Campanie Electorala pe Internet

Intru eu frumos pe mersultrenurilor.ro si banner mare, lat frumos cu reclama lui Calin Popescu Tariceanu. Mai ma plimb putin asa de curiozitate pe unele site-uri mai cunoscute si vad numerosi alti politicieni care isi fac campanie electorala si pe Internet. Abia acuma imi dau seama ca internetul este de fapt locul perfect pentru campani electorala pentru ca nu exista restrictii. Se poate promova un partid tot timpul anului nu doar in aceasta luna in care oficial ai voie sa pui afise etc etc. Partea interesanta este ca pana nu si-a facut blog Adrian Nastase nu prea folosea nici un parlamentar cu adevarat internetul. La capitolul asta Nastase a cam fost cel car a deschis usile, cum a fost si Adrian Copilul Minune deschizator de usi pentru manele. Dupa ce m-am mai uitat pe alte site-uri mi-am dat seama ca se foloseste pana si Google AdWords pentru a promova aceste site-uri ale politicienilor. Oare cine plateste de fapt pentru reclama cumparata? Probabil tot noi dar oare sunt trecute aceste cumparari in bugetul cheltuielilor de campanie? Ma indoiesc amarnic si daca sunt totusi, oare cum sunt trecute in bilantul contabil? Oricum, dintre toate site-urile posibile, blog-ul lui Urban este tatic la capitolul SPAM. Cred ca am cerut de vreo 3 ori sa ies din newsletter-ul ala si tot primesc o tona de mail-uri zilnic. S-a mai vorbit la greu despre spam-ul lui Urban si asociatii dar nah, nimeni nu face nimic si nimeni nu o sa faca nimic vreodata. Asta e politica din Romania. Multi comenteaza acolo pe blog si il ridica in slavi pe Urban pentru niste chestii care chiar nu au pic de valoare. Campania electorala pe Internet continua!

Niciun comentariu: