marți, 23 septembrie 2008

Metallica - Death Magnetic Review

Relativ recent a aparut noul album Metallica intitulat Death Magnetic (asta pentru cine nu stie deja). Dupa esecul (din punctul meu de vedere) cu St. Anger am stat mult pana m-am decis sa ascult acest album si acum am facut-o. Trebuie precizat faptul ca foarte multa lume are pareri diferite si exista o divergenta clara in pareri legate de Death Magnetic. Foarte multa lume spune ca e prost. Tot multa lume afirma ca e bun. Din punctul meu de vedere este un album care este mai bun decat St. Anger dar cam atat. Nu am fost deloc satisfacut. Ce pot sa zic este ca am observat melodia The Unforgiven III si e prima la care am dat play, avand in vedere ca Unforgiven suna foarte bine si Unforgiven II este tot o melodie foarte buna. A inceput diferit, pian mult, vioara multa si apoi ritmul suna interesant. Nu am fost satisfacut dar suna interesant. Problema a inceput cand am inceput sa aud versurile. Nu sunt deloc uimit intr-un sens pozitiv. Per total tot albumul mi s-a parut plictisitor.

Per total apreciez faptul ca Metallica inca incearca dar mie personal mi se pare ca incearca prea mult aceasta formatie sa reproduca ceva. Cu toate ca se sustine mult ca vor ceva nou mi se pare chiar o incercare de a reface un sound care acuma nu mai prinde. Death Magnetic nu este un album prost dar nici unul deosebit. Cu toate astea are numai scoruri bune in review-urile de specialitate si eu ca un fan Metallica nu pot sa fiu de acord. Exista materiale mult mai bune Metallica si Death Magnetic nu este un album care va ramane peste ani. Va prezint Unforgiven III spre ascultare. Presupun ca o sa placa la destula lume, si mie imi place cat de cat dar nu se compara cu un Unforgiven I sau cu Fade to Black de exemplu.