luni, 12 mai 2008

Pozitionare Strategica sau Idioata?

N-am mai reusit la un moment dat sa mai cobor din tren in Pascani pentru ca conductorul a dat semnalul trenului sa plece cu toate ca mai erau inca oameni care coborau bagaje si in general oameni care doreau sa coboare din tren, sa prinda legatura urmatoare, doar Pascani este un nod feroviar destul de important in Moldova. Nu are sens sa spun ca respectivul este un idiot pentru ca oameni ar fi putut sa sara din tren si sa se intample cine stie ce. Cu toate astea eu am ramas in tren si a trebuit sa cobor la statia urmatoare, care este Targu Frumos. Nu imi pare rau pentru ca am vazut o imagine demna de prostia romaneasca. Erau bancile de asteptat trenul pe marginea peronului si aproape un gard. Intre era un cos de gunoi, astfel pozitionat incat nu ar fi putut nimeni sa intre acolo, nici macar un copil de primara presupun. Poza spune multe si arata exact pozitia cosului de gunoi. Acum, titlul postului cu pozitionarea strategica este o ironie. Mult mai usor putem spune ca este o prostie. Inca o intrebare pe care o putem spune legata de Romania si oamenii care fac decizii: cum poti sa pui un cos de gunoi acolo? Sau era cosul de gunoi dinainte si cand s-a pus banca s-a decis ca nu conteaza si o punem exact acolo? De ce sa mutam cosul de gunoi sau sa punem banca mai intr-o parte? Doar e romantic sa stai cu prietena acolo, despartiti de un cos de gunoi, nu?

2 comentarii:

Anonim spunea...

:))) hilarious! welcome to Romania!

Anonim spunea...

Heh... Si mie imi place sa calatoresc cu trenul. Este interesant si chiar palpitant uneori (a se vedea postul de pe blogul meu in care a luat foc trenul). You gotta love it!

PS: Schimba, te rog, linkul in http://in-cult.info (fara /blog). Multumesc!