duminică, 6 ianuarie 2008

Iarna e ca Iarna

In fiecare an raman surprins cand vine iarna si cred ca nu sunt singurul. De fiecare data toti spun ca sunt pregatiti si cand vine hopa! Nu mai sunt pregatiti! Oare de ce se intampla asa ceva? Troiene de zapada sunt peste tot! Cand vin plugurile si curata drumurile culmea, se blocheaza iesirea la majoritatea masinilor parcate. Rar mai vezi in vreun oras ca se chinuie cineva sa aiba grija si de acest aspect. Apoi mai este si capitolul sarea pe drumuri si trotuare. In fiecare an imi distrug bocancii din cauza asta. Si eu tin la bocancii mei si in fiecare an tre sa imi cumpar altii chiar daca sunt in stare perfecta de functionare pana la capitolul zapada-sare. Dupa acea ne mai intalnim cu prostia unor soferi care pur si simplu pleaca la drum fara sa gandeasca. Fiecare iarna este o iarna din multe puncte de vedere la noi si oare de ce? Suntem noi oare chiar asa de prosti ca sa nu ne dam seama ca o sa vina si ca trebuie sa fim pregatiti? Asa e domnule, Iarna nu e ca vara dar nici cum ar trebui ca sa fie iarna nu mai este. M-am saturat, aberez alta data, mi-au trecut nervii.

Niciun comentariu: